2010-07-18 Onlinepizza.se

Har ni hört talas om onlinepizza.se? Det är världens bästa uppfinning, det tyckte jag i alla fall idag när vi vaknade och jag inte var världens piggaste (men ändå helt ok med tanke på hur länge vi festade igår, ojojoj!!). Jag hade till och med drömt när jag sov om att vi ringt och beställt pizza hem till dörren, sådär som på film. Det hade jag aldrig gjort förut (det är ju så löjligt när man har 1 km till pizzerian, om ens det).

MEN! Det var det BÄSTA jag har gjort på länge kan jag säga (sen är ju allt relativt). Vi beställde från samma pizzeria som vi alltså kunde ha gått till, beställt pizza, väntat på att dom skulle göra den och sen gå hem igen. Det gick dock fortare att beställa pizzan online - det tog en kvart så plingade det på dörren och vi betalade 5 kronor för utkörningen. Fantastiskt!

Bakgrunden till bakispizzan var min födelsedagsfest igår, som blev väldigt trevlig tycker jag! :)





Mums, mums! Gott var det, och mycket trevliga vänner på besök. Nästan sådär på gränsen till för många, så det blir svårt att mingla, ni vet? I-landsproblem..! Det är kul när det funkar att blanda folk från lite olika läger, eller vad man ska säga. Det var folk jag lärt känna genom Thomas och folk från skolan, samt dykningen. Verkar som att goa vänner funkar ihop!

:)

Kommentarer
Postat av: filippa

Åh gud vilka tårtor! MUMS!

Ledsen att jag missade festen. Nästa år kommer både jag och Bönan och firar dig! <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback