2010-07-19 Hitt'på nåt.

Kanske man borde. Men jag har inte någon lust att göra nåt speciellt, trots det är jag lite rastlös. Jaaa jag vet, det är nu jag borde gå ut och springa en halvmara ;) (stor risk...) men äh. Kan väl lika gärna fördriva tiden med några rader här, Leila på tv:n och lite rött i glaset.

För övrigt har det spelats mycket Carcassonne här hemma på sistone. Vi har nu flera olika expansioner, bland annat Prinsessan och Draken - väldigt bra expansion! Nu senast köpte vi Castles, Bridges & Bazaars. Blir ett helt nytt spel varje gång man köper en expansion och det blir minst lika kul varje gång!

Kommentarer
Postat av: filippa

åh carcassonne!

är också lite rastlös här, tränar på att ta det lugnt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback