2010-03-02 Skor..

..kan va fina, vackra, snygga och jättebra att ha.

Men när man inte har några skor som klarar av att hålla smält snö ifrån fötterna. Och man därför går och är lite våt om tassarna från morgon till kväll, med snuskiga strumpor. Då är skor inte roliga ALLS.

Mina fina kängor som jag köpte i höstas läckte som f-n och därför lämnade jag dom åter - med sprickor i sulan. Buhu. Nu återstår mina mocka-skor som alltså mer suger åt sig vatten. Och ett par finare stövlar, tillika:  självmordsbenäget halkiga, släta sulor.

Har febrilt letat skor senaste dagarna men ger UPP. Kan mycket väl sluta med att jag köper såna här, billigt och bra:


Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself

Jag säger bara ETT ORD:

Gummistövlar!!!!

Jag bor i mina ;D

Kramkram

Postat av: Regina

I love Gortex!!

2010-03-02 @ 19:35:46
URL: http://regis.blogg.se/
Postat av: sara

Jag älskar både gummistövlar å goretex, häromdagen hittade jag ett par läder-goretex skor på loppis för 5€ jippie!! så jag säger bara loppis!!!

Men gummistövlar funkar superbra med varma tjocka strumpor-det har jag gjort några vintrar :)

2010-03-05 @ 09:31:26
URL: http://aras.webbop.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback