2010-11-17 Puuuuls.

Herregud. Fatta vilken puls man kan få av att intervjua folk - för att det är mycket att ta in, mycket att processa på nolltid och ställa följdfrågor och inte styra och göra asbra jobb. Himla spännande.

Igår kväll när jag var i mitt esse efter den väldigt intressanta Del 1 av telefonintervjun, surfade jag runt på lite hemsidor som rör ämnet (finns ju inte extremt många så det går fort). Fick ett infall och skrev till en av dem som är ett samarbete mellan Länsstyrelsen, Västra Götalandsregionen och Göteborgsregionens Kommunalförbund. Jag berättade kort om vår uppsats och vad vi berör för teman, och undrade om de kan vara intresserade av att publicera den på sin hemsida. Idag hade jag fått svar av informationsansvarig, som skrev att det var intressant och att hon skulle höra med sina kollegor om möjlig tid för att träffas.

WOW.

Herregud vad nervöst. Men herregud vad grymt om det blir av, och vi gör SKILLNAD med vår uppsats. :)

När jag fick mailet berättade jag för Veronica vad jag hade gjort, he he he. Ja ja, först ska vi bli klara. Gud, låt oss hinna klart den här i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback