2010-09-22 Glad!

Har precis läst Filippa och Gustavs blogg där det nyss börjat skrivas om en ny medlem i deras familj: Billie. Om jag blir så här glad av att läsa bara deras blogginlägg, hur kul kommer det då inte vara att TRÄFFA dom i oktober! Herregud, vad jag ser fram emot det! Fatta vilken enorm grej det är!! Sofie bloggar också från ön, dock inte lika ofta (hint, hint hehe). Än har jag inte hunnit träffa Jennie o Lasses tjej som kom för 6 dagar sen - men jag hoppas på en date med henne snart.

Härligt!

Nåt annat som gjorde mig glad var att läsa
Reginas blogg där hon skrivit om vår gemensamma helg, mycket bra! Helt fräckt (utan att invänta klartecken) har jag snott några av hennes bilder och här har ni dom:

Enormt fina människor allihop!

Ps. Thomas: du är den snyggaste jag vet!


Kommentarer
Postat av: Terese

Fiiiiina bilder på er allihopa!! Puss

2010-09-22 @ 19:26:24
Postat av: Filippa

Åh, gud vad fina ni är. Saknar er så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback