Skickar ett blogginlägg från min mobil, ef...

Skickar ett blogginlägg från min mobil, eftersom jag nu äntligen fattat att man kan göra det via sms! Det ni! Ser bara lite annorlunda ut, men vad gör väl det. Är på väg från Kungsbacka, där jag har varit på intervju för ett jobb som boendestödjare för personer m psykiska funktionsnedsättningar av olika slag. Var jätteglad när de ringde i måndags och bad mig komma, för det var mitt enda hopp om jag i sommar. Men, som vanligt händer ju allt på en gång. Idag har det ringt från både Socialtjänsten i Borås och från en stadsdel i Gbg som boendepedagog. Så dit ska jag också på intervjuer, den sistnämnda redan imorgon. Håll tummarna för att jag får något av jobben! Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Filippa

Äntligen ett inlägg!:)



Jag håller tummarna för att du får ett jobb du vill ha!

2011-04-13 @ 20:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback