2011-08-11 Magen.



Här bor Pyret! Bilden är tagen den 6 augusti, så sedan dess har det hunnit hända ännu lite till. Imorgon är det dags för vårt första ordinarie ultraljud - wow! Senast vi Pyret på en skärm var hon/han 9 veckor (jag var i graviditetsvecka 11), nu är jag i vecka 19. Så - mycket har helt klart ändrats. Jag tycker mig kunna känna Pyret om jag trycker långt ner på magen, och den rör sig helt klart där inne.

Haha detta med att "boa" så som gravida kvinnor gör. Garderoben behövde städas, så var det bara. Gravid eller inte. Men helt klart kommer jag att slita ur grejer ur skåpen för att få plats med babykläder, flaskor och prylar, som vi inte har en SUCK att få plats med idag. Och jag DRÖMMER om att någon kommer och målar om vårt sovrum utan att vi behöver göra någonting alls. Tanken på att flytta ut mega-sängen och maskera, göra förarbete och sen måla... Nej. Det lär nog inte ske innan Pyret kommer. Men jag skulle Så gärna vilja. En ljus färg, gärna nån vit. Vill ljusa upp vårt sovrum, det skulle kännas både fräschare och större.

Så, om nån drabbas av lust att "boa" i vårt ställe, kom an bara ;)

Kommentarer
Postat av: Terese

Fiiiin mage tycker jag oh Calle!! Vad menas med boa...vi fattar inte rikigt. Puss på er alla tre

2011-08-12 @ 16:40:17
Postat av: Filippa

åh gud vad fin, börjar nästan tjuta lite!!!!!!!

jag vill alltid boa, men verkar tråkigt att förarbeta:(

längtar så sjukt mycket efter dig nu!!!! vi ses väl första helgen i september?

2011-08-19 @ 20:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback