2011-12-11 Tredje ljuset.

* Tydligen är den senaste informationen att de inte kan göra mer än att ge pappa cellgifter. De börjar med detta i veckan. jag krisar men är just nu i mer avstängt läge för att orka. * Jul blir på ön. Tror att det kommer bli en jobbig jul men är ändå glad för att fira med familjen. * Fatta hur mycket glädje Pyret ger i en familj där döden gör sig så läskigt påmind! Fina Pyret! Oj vad jag längtar tills du är på utsidan. * Har börjat få förvärkar faktiskt, en del känns inte mer än att magen blir hård men andra gör så att ryggen gör ont. kroppen övar! Kram.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag ska med göra skumtomtefudge! Blev den bra?



Åh lilla pyret, jag längtar också efter dig! STOR kram till eralla

Postat av: Sofie Knutas

Hej vännen!



Hoppas att allt är bra med er. Tänker på er och din pappa! Hoppas att cellgifterna fungerar och att han blir frisk igen.



Kommer ni hem något i jul?



Det låter mysigt med lilla pyret i din mage. Tänk när du får se underverket i verkligheten! Det blir ju helt underbart!



God jul och kramar från oss!

2011-12-13 @ 08:32:08
URL: http://brunnskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback