2011-01-27 Major.

Materialisten i mig jublar. Hemmafru-genen applåderar. I flera år har jag velat ha en sån här manick, till att baka och dona med. Jodå, KitchenAidmaskinerna är fina, men dom har för små bunkar. Den här bunken kan man göra dubbel sats bröd i på samma gång, himla finurligt!
Just nu var det kanske lite överkurs att få med en mixer (i glas, jag bara tackar och tar emot, flådigt) och köttkvarn. Men coolt, kanske blir det av att använda dom. Mixern ska jag för övrigt prova med en gång.. En frukostsmoothie!
:)
:)
:)
(fick frågan vart den kom ifrån, och svaret är Thomas!! himla fint, han vet vad jag blir glad av han!)

Kommentarer
Postat av: Terese

Vart kom den ifrån??

2011-01-27 @ 10:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback