2011-01-28 Love affair.

Kl 11.00 Sätter en deg, jublar att det går så enkelt och så fort. Tänker att jag har en love affair med mr Kenwood.
Kl 11.10 Mr Kenwood blir sur. Degkroken sitter fast, lossnar inte ens med våld. Skräprelation, tänker jag.
Kl 12.10 Blir lite kär på nytt, trots att degkroken ännu sitter som berg. Degen är fantastisk och har jäst sig enorm.
Kl 13.00 In med två limpor i ugnen. Kärlek, om än något naggad i kanten av att jag behöver lämna tillbaka mr Kenwood och få honom utbytt.

Kommentarer
Postat av: sara

Love hurts ;D

Postat av: sofie knutas

Haha, vilket roligt inlägg! Undrade just vad det var för kärleksaffär du har, utöver med Thomas =) Bröd är så himlans gott och baka! Du ska få världens godaste recept av mig, skickar över det till din mail samtidigt som jag skickar med bilden på dig och din bror. Har du nåt gott brödrecept? Enkelt och bra liksom? Jag behöver också köpa nån ny hushållsassistent, min är riktigt kass. =) Kram vännen!!

2011-02-03 @ 19:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback