2011-03-16 Bröd.

Nu har jag och Mr Kenwood äntligen fått fart på vår relation igen. Han var iväg på vilohem/skamvrån ett tag men nu så har jag fått tillbaka samma "gamla" going - med en ny degkrok.

Så häromdagen bakade jag hålkakor på rågmjöl och ikväll har jag satt en deg som ska jäsa över natten. Det är på
den här bloggen jag tagit receptet på det sistnämnda ifrån. Gillar hans bröd, har nog tidigare delat med mig av ett recept på förmodligen tidernas godaste bullar, med kardemumma och annat mumsigt. Åh. Ska nog ta och baka dom snart igen..! Kvällens bröd är ett med vetemjöl och rivet äpple i smeten. Mums mums, hoppas jag!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Clara

Vilken kanonsida med smarriga bröd, hamnade direkt bland favoriter. :)

Kollade in utsattman.se och jag tror verkligen på dig! Stort lycka till!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback