v. 34

2011-11-27_22_09 (MMS)

Trött Tove i soffan. I nättras var vi på Tip the Velvet (burlesqueklubb), Thomas o jag. Det var trevligt! Thomas var toksnygg i gråa kostymbyxor och vit skjorta med hängslen. mm mm mm. Själv hade jag på mig en jättetight svart klänning som visade mage o kurvor på bästa sätt. vi var ett himla snyggt par! Kom väl hem kl tre, halv fyra. upp kl halv tio för att ändra p-skivan på bilen vi fått låna i helgen. sen kunde jag inte somna om. har haft ont i huvudet hela dagen men är ändå inte sovtrött nu - vad är det om! Pratade m pappa idag. hörde knappt vad han sa, han var andfådd och det är dessutom nåt fel på min mobil ibland. Jobbigt att höra honom må som han gör. själva stomin går bra men det andra röret de opererade in är något fel med som gör att han har jätteont. skulle ha kommit hem i veckan men har bara varit på permission några timmar under helgen pga det... han lät iaf väldigt lycklig när jag sa att vi är på ön en hel vecka under julen! Sovförsök närmar sig. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback