2007-09-03 huvudstaden.

Tja!

Har varit i huvudstan över helgen, åkte upp i fredags och kom hem sent igår kväll. Har umgåtts med bror min (fyllde ju 22 år igår!), hängt hos våra kusiner, shoppat jeans, varit på krogen. Haft det riktigt bra =) Vi har kul ihop vi, ett par av skämten vi drog gjorde så att hans kompisar tappade sina små hakor hihi... Mycket roligt =)

Tessan va också uppe, så vi mötte upp henne och Lina på en klubb inne i stan. SKÖN MUSIK, det var som att komma in på vår klubb i Spanien igen - r'n'b och kolsvart överallt ;) Oscar kände sig så blek så blek, hihi. Nyttigt för honom. Jag dansade (mm) med en karl, mest bara för sakens skull. Jag behövde lite bekräftelse, ärligt. Å det fick jag. Men det är ju synd att en del inte fattar när nej är NEEEEEEEJ. Ge upp. Usch å fy, vad avtändande. Read my lips.. ;)

Funderar ju på vart jag ska söka i första hand, om till Sthlm, Malmö eller Göteborg eller Karlstad. Nu vet jag att jag får hoppa över Sthlm - det är nånting med den stan som jag inte riktigt kan med. Så..! Malmö möjligen. Göteborg jooo kan va en idé faktiskt. Peter o Maria, inte så långt till Helsingborg därifrån heller (Marcus och Christian). Dyka med Stefan kanske, å så Norgetjejerna i Oslo. Kan va en idé. Å så skön dialekt också, ej att förglömma ;) Hihi.

Fick SMS av dom som ska bo i lägenheten efter mig, de undrade om jag kan tänka mig att byta redan i mitten av september. Yes det kan jag gärna göra, sa jag. Ska jobba hårt på att bli klar bara! Så nu sitter jag och försöker packa ihop grejer här, men det e svårt. Kan ju inte gärna packa ner för mycket heller, ska ju ändå bo här i ca 10 dar till. Sen får jag nog flytta till Vibble, så jag kan packa allt. Har fått ner fotoalbum och böcker, en del tallrikar. Ska packa ner glas också. Svårt å veta hur mycket jag kan beräkna att ta med dit jag flyttar också - Behöver jag verkligen 10 martiniglas där? Mycket tveksamt. Allrahelst om jag bara får hyra ett rum ;)

Har precis ringt ut till Vibble och tackat nej till jobbet där ute. Känner att det är för mycket i görningen nu, jag har fullt upp med att hinna jobba/flytta/tänka på att jag inte alls hunnit plugga det som jag borde ha gjort till psykologikursen/vara människa - jag kommer inte ha energi att lära mig vara bra hos honom där ute.

Packa ner glas... Å hoppas på att dom håller...

Kramkalas.

Kommentarer
Postat av: Johnnysina

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback