2007-10-03 ledig!

Att det kan göra mig så nöjd, en ledig dag! Härligt.

Sov nio timmar och hade ändå svårt att ta mig ur sängen - var som en zombie, utan att överdriva. Av ingen anledning alls hade pappa bojkottat sitt pulverkaffe och bryggt en kanna ÄKTA kaffe! Mums! Det behövde jag kan jag säga.. ;) Så en kopp kaffe, ett par mackor och ett par piller, sen tog vi en promenad min far å jag. Vilken bra kondition gubben har. Man får ju komplex.

Men men - jag var iaf ute å tog en promenad igår efter jobbet, joggade till å med en liten bit av det =D Sen åt jag choklad när jag kom hem. Det var gott.

Ahmad å jag var å sköt luftgevär häromdagen, vi ska fortsätta! Det var ju riktigt kul, dessutom slog vi vad om en lunch, den som vann ska bli bjuden ;) Roligt nog så vann jag faktiskt, hihi..

Nu ska jag käka tidig lunch å sen åka in till stan å fika med araberna. Ahmad åtminstone, men känner jag grabbarna rätt så e dom nog på plats också =)

Puss å kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback