2007-10-31 aloha.

Tjena!

Den här veckan såg ut att bli en tung en - uppåt 60 timmars arbete. Men! Kollegan ringde igår för att prata lite allmänt och det slutade med att han tog bilen i morse ;) Härligt! Sov länge, sen cyklade (ja se på fan!) jag till stan, Tessan å jag shoppade. Mest jag iofs... Well - det behövdes! Ett par nya tröjor - som faktiskt INTE är svarta!!! =) Å en luvtröja... med lite vitt i... hehe.. Svart e ju så braaa..!!


Jag vill köpa en Takida-tröja också. Ska ta å ordna det vid tillfälle. Dom kommer iaf hit på fredag - som jag har längtat..!! Äntligen dags! Missade ju dom när dom spelade här sommaren -06, jobbade båda gångerna. Men på fredag har chefen förstått att jag inte tänkte jobba - det är en bra chef det =)


Å på lördag är det dags, gyttjebrottning på två hjul på Tofta skjutfält... GGN! Ska dit, förmodligen bakis och allmänt sliten. Men starten hör till, där vill jag vara med! Därefter blir det dock inget mer skjutfält för min del, måste väl hem å sova - ska köra nattpasset på lördag. Bra pengar att köra hojåkarna.. ;)


Mer inspiration än såhär har jag nog inte ikväll. Dock en liten uppdatering av mitt liv.


www.youtube.com/toveliten

Kubfilmer =)


Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Idarnelly

Cool site ... I like it :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback