2008-04-15 ÖIS-Bunkeflo

Go kväll!

Blått skymningsljus utanför fönstret, inte ett moln! Har varit en riktigt fin vårdag idag, passade på att promenera både till och från skolan. Detta en lätt bakfylla till trots, ärligt talat... Hör ju klart till ovanligheterna att en bakfylla infinner sig en tisdag men jag gjorde ett undantag..!

Var faktiskt på ÖIS-match igår!! PREMIÄR! Både för säsongen och för mig =) Har inte sett en fotbollsmatch live sen jag var ungefär 7 år gammal och satte mig på planen för att plocka blommor istället för att kicka boll liksom ;) Den här ÖIS-grejen började när jag lärde känna Jesper i höstas. Han måste ju höra till en av deras absolut starkaste supportrar och han har verkligen fått in fotbollsgrejen i mitt huvud! Jäkligt kul att han ville ha med mig på matchen! Vi drack öl före, under och efter matchen så det blev sent igår - därav bakfyllan... Det var klart värt det! Tydligen var det en tråkig match, om man frågar resten av alla som såg den - men jag e ju lättroad får man säga! Var på helspänn hela matchen och det var F-n kul!! Trots oavgjort!! Kan man bli ÖIS-are över en match? ;) Fick iaf en rödblå halsduk av Jesper - jäkligt nice!

Blir en relativt tidig kväll ikväll - ska nog se House först bara.. Sen sova..!! Imorgon är det plugg som gäller på förmiddagen innan föreläsningarna. Har kommit av mig lite med ambitionen efter förkylningen men ska tillbaka nu!

Tips på artist att (självklart lagligt från köpessajt hehe) ladda hem: Duffy    GRYM röst och skönt sound!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback