2008-04-26 Liseberg!!

Ett glas rött, någon? Just käkat spagetti å köttbullar med ketchup och tabasco, rödvin var väl kanske sådär gott till det ;) Men värmer fint iaf, efter en heldag på Liseberg! GRYMT BRA! Den som sitter kvar starkast i huvudet är Höjdskräcken..!! Man åker upp till 60 meter, väntar... väntar... väntar.. Å sen skjuts man FORT ner igen - en jä*la fart! Snabbare än fritt fall. Utan att överdriva kände jag dödsångest när vi väntade där uppe.. Gjorde korstecken och funderade på hur min gravsten skulle komma att se ut. Fy fan. Men, sen.. AAAH så SKÖN känsla!! IGEN!!

Var där med ett gäng ifrån klassen, riktigt trevligt! Som avslutning tog vi en tur i Flum-riden.. Kan säga att vi blev blöta allihop - jag såg ut som att jag kissat på mig... Hyfsat märklig känsla att åka spårvagn hem med delvis blöta jeans ;) och sjöblöt luvtröja å jacka.. haha =)

Ska diska från igår. Käkade hemgjord sushi å drack rött ihop med Erika, innan vi mötte upp Peter å hans kollegor på Kon-Tiki. Riktigt skön kväll!!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter toppen. najs att läa lite om vad du har för dig! känner igen näradödenupplevelsen när man åker "karusell".. har bara blivit töntigare, och töntigare med åldern.. haha. saknar dig. pussåkram.

2008-04-26 @ 21:40:53
Postat av: Madde

Hej sötis!
Vad kul att du skaffat en egen blogg. Sa till Denny dagen innan jag fick ditt mail att jag skulle vilja blogga eftersom jag använder Facebook som blogg. Skall kolla på det här som du har fixat din på. OCH läsa din såklart :) Häftigt. Ha det så bra tills vi hör igen. Kram Madde

2008-04-27 @ 08:37:42
Postat av: Diner Games

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback