2008-08-08 Fröken Blåfot.

Fröken Blåfot, Det är jag!
En medeltida kväll (klädd i väldigt nutida blåjeans och luvtröja), hur rolig som helst - med minnen i form av leenden, fniss, mobilfoton och en ömmande fot. Så det kan gå =)

aj.    <----  Är det inte lite snyggt??? Känns som att den är ännu blåare live än i fotoversion.
Bofride lyckades trolla fram ett par kryckor och jag kände mig ungefär 118 år gammal. Men det var skönt att slippa stödja på den heeela tiden!

Nästa år kanske man skulle ta och klä ut sig till nunna? Hade det inte varit ganska kul ;) Hittills den här veckan varit ledig alla dagar utom en, alltså har det funnits tid till fest. Hängt mycket med Karin B och Tessan, lyssnat på Loke flera kvällar. Igår var vi och lyssnade på Regina när hon spelade med sitt band (Ulven, Räven och Haren!).

Jag har nog blivit lite medeltidsfrälst..! Vill absolut vara med nästa år, ännu mer än jag har varit den här veckan. Som sagt, klä upp mig (inte klä ut, nej nej, klä UPP!) och äta kanderade äpplen och dricka öl ur krus mest hela tiden.

Tessan har lagt upp en massa fina bilder på sin sida på Bilddagboken.se - sök rätt på Tezzanolike där, finns hur mycket fint som helst. Snor en av henne direkt, fräck som jag är.. ;) Just den här bilden hör väl inte till dom "fina" hon har, men dock ändå ganska hej-jag-är-på-bra-humör =) Finns jättemånga fina bilder jag gärna skulle lägga upp men de innefattar andra personer och jag vill inte lägga upp utan att be om lov.

hihi

Puss å kramkalas!

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Mhm du bara själ och själ...:D

Fy tusan va denna vecka har varit kul, längtar redan till nästa fast den inte är riktigt slut än.

Puss

2008-08-08 @ 16:44:22
Postat av: Bloggaren Herself

Aj,aj,aj...

Fy fan vad svullen den ser ut.

Stackare, nu har du allt haft lite "otur" med din kropp bra mycket kan jag tycka..

Jag hoppas oxå att vi kan träffas nästa vecka, jag har varit väldigt "släkt-inriktad" senaste tiden men nu återgår allt till det "normala".

Kramis

2008-08-08 @ 22:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback