2008-08-15 Nånting som liknar semester!

Hello!

LEDIG.
Smaka på ordet. Jag är ledig. Njuter. Sen jag loggade ut ur taxametern i måndags morse (efter en natt av både hell- och heaven-modeller på körningar) har jag verkligen haft sköna dagar. Ätit middag med Regina å Johnny, umgåtts med Karin o Ludde uppe i Fårösund, käkat skaldjurssoppa med Angelica o Tessan. Ikväll är det Bill o Jens som kommer hit till Pensionat Vibble å äter med oss, ska bli riktigt mysigt (mycket god mat o mycket vin blir det hehe).

Det är få kvällar kvar nu, innan jag åker men det känns helt okej (det lär väl dock bli packning modell panik-slänga-ner-i-väskan-och-ta-hand-om-i-Göteborg)!! Det som jag kommer sakna mest är ju personer som jag ändå tänker på ofta även i Göteborg och som jag ändå inte kan bygga mitt liv runt. Länge leve Internet, mobiler och vanliga BREV. Älskar vanliga brev, var jättebra på att skriva åt höger å vänster förr och det är nog en tanke att ta upp igen.

Lite bilder! Fårösund häromdagen som sagt. Frukost på båten som Karin o Ludde just nu har som boende:

yacht!   Är det inte lyx att äta frukost på däck, med utsikt över sundet? =)

Sen var det dags för fjällplanering, vi kollade igenom vad vi har för frystorkat (Tack Oscar för att du hade framförhållning när du gjorde lumpen!!)   --->  pre

Min fot börjar likna en fot igen, tack och lov! Den värker en del ännu men en nätkompis tipsade mig om lite övningar för foten som jag testat att göra och det funkar faktiskt. Råkade nämna för Karin att jag inte vill åka helikopter från fjällen, varpå hennes reaktion blev "VA!!! FÅR MAN ÅKA HELIKOPTER OM DU RAMLAR?!".. Så, jag lär alltså bli hockeytacklad från en slänt av min bästaste Grynet. ;)

Nu ska jag träna foten, sen vila på soffan mitt på dagen sådär som man kan göra när man är l-e-d-i-g!!!
:D

Puss å kram.

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself

Jag vill också bo på deras båt!!!!

Hälsa att jag är AVIS!

Antar att vi inte hinner ses innan du far men som du sa tur att det finns internet, msn, bloggar m.m.

Då har vi ju iallafall lite koll och kontakt.

Kramis Madde

2008-08-15 @ 21:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback