2008-12-01 December.

Vad fort tiden går! Klyschan uttalad, sorry men det är ju sant. Vad hände egentligen? Känns som att jag nyss kom tillbaka till Gbg från Visby men hoppsan, det var ju visst i slutet av augusti det.

Igår byggdes det pepparkakshus här i lägenheten! Daniel, Grynet och Romain blev av med pepparkakshusoskulderna (fransmannen är den enda som var ursäktad hehe) medan jag var lekledare och glöggansvarig. Det blev ett fort/garage, ett minitatyrhus och en modell av Skansen Kronan. Bilder finns ännu bara på de två första, Daniel ska garnera Skansen Kronan i eftermiddag.


Konserten med Bo Kaspers Orkester gav mig gåshud flera gånger, bara av att höra vissa intron. Gudar.

Idag är det för övrigt World AIDS Day. Tänk inte bara på barnen i Afrika, tänk på att hiv-positiva inte bara finns "där borta". Gör fördomarna en tjänst och läs på lite om viruset (nej, jag menar inte att jag är fördomsfri. Jag har helt säkert en del fördomar kvar trots en hel del kunskaper) dagen till ära!

Huvudvärkstablett och en stunds vila.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Terese

Va mysigt med pepparkakshus :) Jätte fint!!

2008-12-01 @ 17:46:39
Postat av: Bloggaren Herself.

Va fint!!!!

Du är så SUPERDUKTIG!

Hur hinner du med allt?

Kramis La Mad

Postat av: Karin

Fina dom blev =) vi har klippt ut mallar ikväll så imorgon ska vi göra våra.....ps.med köpt deg...säg de inte till nån S

Kram

2008-12-01 @ 22:35:18
Postat av: Satu

Hej stumpan! Det snöar TOK mycket!!! Hej mitt vinterland nu är jag här nynnar

2008-12-02 @ 20:35:13
URL: http://bosgarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback