2008-12-03 Regn?!

Skrev jag inte nyss att det var december månad? Jo. Men så vad gör Regnet här? =) Nåja jag ska väl inte klaga, sitter med en kopp the och biscotti och PMS:ar mig i soffan, med en släng av halsont. Tänkte inte gå ut förrän jag måste...

For the record: jag köpte också färdig pepparkaksdeg.. =) Har fått frågan hur jag hinner allt jag verkar ta mig för och fick känslan av att "oj då, har jag kanske missat att skriva allt jag Borde göra men inte gör?".... Så... För att ha det sagt - det finns ju saker jag kanske borde prioritera högre än att baka och pyssla och trixa som jag gör. Typ läsa kurslitteratur? Sånt..? =) Nu hinner jag en hel del iofs, säger ingenting annat. Men tiden jag har borde jag nog emellanåt prioritera till mindre.. slappa och kaloriinkluderande saker..?

I eftermiddag/kväll är det Krim.vårdskurs! Premiär! Halsen snälla skärp dig och bli bra NU.

Kram.

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself.

Puh..

Du fuskar också med degen alltså....

Skönt ;)

Då slipper jag få dåligt samvete.

Lycka till med kursen.

Kramis

Postat av: Sofie Knutas

Hej vännen! hoppas att allt är bra med dig. Jaha så du har redan börjat med pepparkaksdegen? Det är jag som är sen kanske. Får ta och börja nu! =)

julpyssla är roligt!



hoppas att du fick mitt brev hemsänt till dig. lurigt det där med analog post =) man vet aldrig om det har kommit fram förrän man får ett post tilbaka hehe



Inflyttningsfesten får vi ta till sommaren vännen. för du kommer väl till gotland då? i år måste vi hinna ses nåt i sommar.



hoppas att ditt halsont går över!



Kramar!

2008-12-04 @ 15:10:23
URL: http://brunnskog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej eller! Jag och Gustac har skaffat en gemensam blogg, en matblogg! Gästblogga gärna nån gång! Puss

2008-12-05 @ 22:27:59
URL: http://gustavfilippaskok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback