2008-12-11 Seger.

Ikväll hade jag kunnat råna Estrella och OLW och Pringles och allt vad CHIPS HETER. F----n vad jag är sugen på chips. Men, jag tog mig hem utan att svänga förbi och införskaffa en påse. För om jag köper en påse och bara äter lite chips ikväll så har jag ändå kvar en massa massa chips för att ligga i skafferiet och bara reta mig tills dom är slut (vilket iofs inte skulle vara en speciellt lång tid). Dessutom ska man bara äta chips om man är sugen för chipsen skull, inte för att man är hungrig eller hängig eller bara van att lyda lustarna ;)

Så jag ringde Tessan och styrde bestämda (veliga) steg hemåt lägenheten istället... Nu har jag rårakor i stekpannan och klappar mig själv på axeln för att jag stod emot.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself.

Rårakor Vs Chips...

Ja, bra att du stod emot men OM jag hade kunnat äta chips...

Då hade jag nog valt CHIPPAR framför rårakor.

Fast det var bra ändå...

Men INTE LIKA GOTT ;)

Kramis La Bråkstake

Postat av: Terese

Duktigt!!

2008-12-13 @ 10:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback