2008-12-15 Tjockskalle.

Kära dagbok.

Jag har huvudet fullt av snor och en press som håller fast det. Gick och la mig vid sex, sov nu till halv elva och gör bara ett intags-uppvaknande! En hel pressad citron och vatten, en alvedon plus några cookies av Daniel som satt tyst vid köksbordet. Kanoners =)

Idag har jag varit på mitt första intropass på Kriminalvården. Jag vill verkligen dela med mig av lite tankar därifrån, det är ändå något av en annan värld för mig ännu. Bara att behöva vänta på ett "bzzz klick" i två grindar för att komma till en Centralvakt. Otroligt givande dag, tog med mig många intryck hem.

Kram.

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself.

Kära Tove...

Stackars dig som är förkyld, hoppas du kryar på dig snart. Låter spännande det där med nya jobbet. Du kommer nog verkligen byta karriär :) Lycka till på nästa pass. Kramis Madde


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback