2008-12-20 Snudd på lov!

Hörrni!

En tretimmars föreläsning kvar på måndag och sen JUL. Jag längtar. Men just nu njuter jag mest av att ha en helt ledig dag imorgon, sova hur länge jag vill och ta hand om disken utan panik ;) Den här veckan blev intensiv... Tre intropass på jobbet, en dags kurs i självskydd plus en tretimmarsföreläsning (missade flera stycken pga. dunderförkylning o kurs). Inte undra på att förkylningen inte har gett med sig. Dessutom glömde (förträngde?) jag att gå till Apoteket och införskaffa  överlevnadskitet med nässpray, alltså är ju skallen ännu hyfsat tät...

So anyhow! Gotland natten mot tisdag, får se hur dags vi åker härifrån. Ser fram emot att komma hem och mysa med familjen och vännerna, ska verkligen försöka och ta det lugnt (wish me luck). Får med mig en kompis till ön faktiskt, som annars bor nere i Malmö. Blev bestämt väldigt spontant att han hänger på över till ön och firar jul med mig och familjen, något otippat men väldigt kul =) Så det blir en roadtrip på årets typ olyckstätaste dag, 23 december, med Peter, Thomas och hårdrock skulle jag tippa! Dessutom innebär roadtrip legitimt skäl att äta godis. Yeah!

På tal om hårdrock! AC/DC är BOKAT! Coolt att ha fått biljetter till det - Daniel fixade, så vi blir 4 pers (plus ca 52 996 till) som ska se dom här på Ullevi =) Läckert!

Puss å kram. Nu ska jag ägna min kopp the min fulla uppmärksamhet!
Hörs vi inte förr - så God Jul!

Kommentarer
Postat av: Satu

Hej vännen! Det blir ni 4 + oss 20 som ska till Ullevi och alla dom andra :-D så skoj!



KRAM!

Postat av: Bloggaren Herself.

Då ses vi kanske snart !!!!

KRamis

2008-12-21 @ 13:08:35
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback