2008-12-30 Tystnad.

Hallåååå???? Vart tog alla väääägen???
Ena drog i fredags. Oscar i söndags. I morse drog Thomas och i förmiddags Anna, Christian o Wille. Nu är det tre tappra kvar i huset! Mamma, pappa, barn (jag). Förstå vad tyst det är! Jag hör till och med att mamma duschar uppe på övervåningen och att pappa bläddrar i en tidning i vardagsrummet (en ettåring och en massa vuxna barn ;) blir ju per automatik många decibel).

Jag hade en låg kväll igår.

Dels handlade det nog om att Skåne o jag faktiskt har umgåtts i nästan 10 dagar konstant, vilket har varit riktigt kul - jag var inte ens trött på honom när han åkte i morse. Det var ju tur. Helt klart inte alla man träffar på nätet som man firar jul med =)

Dels handlar det om att jul/storhelg/semester, så är det alltid väldigt många av mina bästaste hemma på ön. Full rulle och alla finns ju faktiskt inom en radie på en mil.

Mao är det ganska STOR skillnad från mitt liv i Gbg, ÄVEN om jag har flera fina människor där med, missförstå mig rätt! Med tanke på att jag bara bott där ett år har jag verkligen hittat pärlor! De flesta jag känner här på ön är dock ganska gamla i gamet, vi har historia ihop på ett annat sätt. Så jag blev nog lite melankolisk igår, faktiskt. Verkligen ett lyxproblem med tanke på att jag Aldrig i mitt liv behöver känna mig ensam, så många fina människor som jag har i mitt liv. Men känslor e känslor, lika bra å erkänna att det var tungt igår faktiskt.

Hänga tvätt å sen luncha med mormor.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Satu

Masar mig till datan och skriver pöss & gott nytt från en sjukling ;)

Postat av: Satu

Heej! Känslor är känslor, man behöver faktiskt inte förklara dom ler de hänger heller inte ihop alla gånger med det sunda förnuftet!!! Så känn på, bearbeta och gör om. Reflexivt & moget nickar snart ses vi, inte länge kvar! Längtar, vi måste sätta oss ner med en kopp the och bara SURRA vill hoppas att du är nöjd med årets slut och nu tar vi nya ärliga tag och insuper år 2009. KRAM

2009-01-01 @ 14:17:54
URL: http://bosgarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback