2008-07-25 Stryktålig afton.

God morgon!

Kört taxi i natt, verkligen försökt stå på rätt ställen för att få påhopp (läs: kunder). Lyckats många gånger men ändå inte nöjd med inkört - som vanligt ungefär. Kan nog räkna på ena handens fingrar, de gånger jag har varit riktigt nöjd med inkört, hehe... Därmed inte sagt att det varit dåligt inkört alla andra gånger.

Ringde polisen ikväll, såg ut att kunna bli ett ordentligt bråk uppe på Öster. Så jag slog en signal å dom kom med blåljus riktigt fort (hm nästan FÖR fort - nån annan hade nog också hunnit ringa?), skönt! Var mycket adrenalin och testosteron i luften just då. Det var bra nära att det inte stannade vid dra-i-tröjan-och-knuffa-bort-hårt. Tänk vad ett par blåljus kan göra för att lugn ska infinna sig. =)

Har varit ledig i tre dagar, känts som semester. Var på Tofta häromdagen, hur mysigt som helst. Ungefär som när jag var liten men med en generation till på plats! Både Knallen och Lisa hade ju med sina familjer, med en 6 månaders gammal Wille och en 2 år gammal Viggo. Läckra kids =) Knallen gifter sig med Anna 2 augusti, det blir ett stort och säkert riktigt kul bröllop! =) Njuter av att se Knallen som pappa, har växt upp med honom som min bror och det känns som att ha fått en brorson, faktiskt. Fint.

strandtennis =)

Hann med ett dyk i Follingbo kalkbrott också, ganska soft dyk - dök med en kille som har ungefär lika många dyk som jag. Oftast dyker jag med folk som har flera hundra dyk loggade, å då brukar jag ju känna mig jäkligt medelmåttig. Men den här gången märkte jag att jag har blivit ganska duktig =) Skoj!!!

Såhär kan man ju också klä sig på sommaren ;)
sommar i sverige =)

Nu är det verkligen sovdags.
Puss å kram.

(ÖIS ligger ännu 3:a i serien. Hehehe. Verkar lovande.)

Kommentarer
Postat av: Birgeranneli

This site is professional and to the point.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback