2008-11-04 Nytt.

Juridiken påbörjad!

Vet ni vad ett rekvisit är? Inte jag heller. Ska lära mig! =) Kilade och köpte en blå lagbok igår efter föreläsningarna för idag behöver vi en. Dock är det så, att en ny sån kostade mig 823 spänn. Åttahundratjugotre spänn. Alla studenter vet hur mycket mat det blir. Och det är bara en av alla böcker som vi behöver till den här kursen (som jag tänker kopiera jätteolagligt och utan dåligt samvete).

Men, eftersom jag har en hyresvärd som tänker för mig när jag inte orkar göra det, så insåg han/vi/jag att det fanns en röd lagbok för 302 fina kronor online! Det löste iofs inte problemet med att jag behöver en lagbok idag - men det löste bibblan för mig förstår ni. Lysande!

Så på den vägen är det. Tre timmars föreläsning idag, sen ska jag och träna. Väcka hjärnan och kroppen. =)

Puss.

Kommentarer
Postat av: Terese

Jaha du visste inte om den röda lagboken, sry...hade kunnat berätta det annars, tänkt att di visste. Ha, ha, tur att du har Daniel!!

Puss

2008-11-04 @ 18:16:18
Postat av: Bloggaren Herself

Jag har OCKSÅ tränat idag.

OCH VÄCKT kroppen.

Det var ett riktigt djävla HALLELUJA-MOMENT!

Femtioen dagar utan träning...

Blä.

Ett träningspass och jag är som sprudlande CHAMPANGE!

Lycka till m träningen idag.

Kramis La Mad

2008-11-05 @ 10:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback