2008-11-22 Kuba.

Slapp helg blev det! Dykning hade varit riktigt fint idag - nollgradigt, solsken och vindstilla (iaf här i Gbg) men jag ska på fest hos Filippo ikväll och det blev tight med hemfärd från Kolvik helt enkelt. Så jag ägnade mig åt sömn utan att ställa väckarklockan - minns inte sist det hände - och skön promenad med Anna-Lena efter frukost!

Nu har jag kladdkaka i ugnen och har spenderat en stund åt att kuba, det var längesen jag gjorde det på tid och passade på att föreviga nördandet på film. Igen.. =) 15 sekunders inspektion o sen lösa!




Puss å kram - och förresten: stort tack för alla kommentarer angående mina intervjuer!!! Betyder jättemycket! Håll tummarna på onsdag med =) Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself.

Shit va snabb du e rå...

Jag och Joar är impade här...

Så kommenterade han :

Hur kom hon in på YouTube???

It´s Magic darling, sa jag då.

KRam La Mad

2008-11-22 @ 14:19:53
Postat av: Terese

Gillar din uringning jag ;) Att du klarar kuben så snabbt är ju oxå coolt förtåss, he, he!1

Puss puss

2008-11-23 @ 11:02:11
Postat av: f

Åh du är så grym!!!

Hoppas du mår bra idag^^ Kram från fyllekajan

2008-11-23 @ 15:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback