2008-11-24 ♥

♥ Mat!
♥ CSN imorgon!
♥ Studentliv = valfrihet = skolk utan dåligt samvete
♥ Mysa
♥ Vänner

(nej, jag har inte radat dom i älska-mest-ordning! Vänner LÄR ju vara högre prioriterat än såhär annars!)

Hittade lite riskryddor jag fick från min japanska kompis Ayumi när hon var här och gjorde slag i saken idag, lagade risbollar =) Aningens lurigt att förstå förklaringen på baksidan av paketet (bild 1). Dom små portionsförpackningarna (bild 2) är ju något lättare att anta hur man ska bete sig med =) Nåja - mat blev det av det. Dom lila är godast!



När jag ändå var i hemmafruträsket hittade jag billig (med andra ord: studentvänlig sista dagen innan CSN) karré i affärn! MUMS. Å varför inte slänga ihop lite bröd på en gång. Man kan tro att jag inte pluggat idag men icke! Idag har det gått vägen, kändes som att det var dags för det!!

Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Terese

Hej Blixten!! Va du är flitig =) Vill med smaka lila risbollar!! Vet inte ens vad det är ??!! Ser gott ut!!

puss puss

2008-11-24 @ 19:28:26
Postat av: Karin

Lätt spännande med risbollarna...ser jag framemot o smaka...här blev de pasta =) funkar oxå för student innan d.25 S

Kramkram

2008-11-24 @ 20:21:04
Postat av: Bloggaren Herself.

Risbollar...

Såg ut som Chokladbollar.

Och som du vet, chokladbollar smäller högre i min SOCKERSPUNNA värld ;)

Hellre en chokladboll i magen än MYRÄGG. irk...

Kramis La Mad

Postat av: ida

sådana där myrägg har jag ätit hos dig! det var gott! kram kram

2008-11-25 @ 22:33:29
Postat av: Satu

Nog ses vi på fredag allt! Håller med föregående talare om myrägg vs chokladbollar ;)

2008-11-26 @ 19:02:06
URL: http://bosgarn.blogspot.com/
Postat av: sara

Åtminstone var Mat på rätt plats i listan ;)

2008-11-26 @ 19:14:15
URL: http://aras.webbop.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback