2009-04-02 Färg.



Finfin låt! På tal om färg unnade jag mig igår en SÅ snygg kopp med fat! Fulsnygg, snarare. Så lila att det gör ont i ögonen! :D Kaffet smakade så gott som det bara gör ur speciella koppar, alltså ett mycket bra köp =)

Snart åker vi till Gotland och jag ser fram emot det! Ska bli roligt att träffa familjen, vännerna där. Blir stressigt (som vanligt men mer stressigt än annars), det är många jag vill hinna träffa. Ska gå igenom flyttkartonger också, lite snabbt (...) så vi kan plocka ur vad som ska med hit till Gbg när föräldrarna kommer med bil nån gång, snart, hoppas jag!! =)

Saknar Gotland ibland. Själva närheten till allting, att man kan åka på fem minuter (eller gå på en kvart) hem till någon på en spontanfika och kolla om kaffe finns. Att jag har så många sköna människor där. Här i Gbg hittar jag inte riktigt det där med att hälsa-på-spontant, kan ha mycket att göra med att jag inte har bil och spårvagnen tar sin lilla tid (men jag tror inte att det är bara det). Dessutom har jag inte lika många att hälsa på här, vilket i sig ju är lugnare och på ett sätt ger mer tid till lugn. Men ändå.

För övrigt är det match i helgen. ÖIS-GAIS. Är nervös!!!

kramkram!

Kommentarer
Postat av: Terese Stenström

älskar den låten

2009-04-04 @ 12:09:45
Postat av: satu

Hej vännen, jag vill se koppen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback