2009-04-05 Stört.

Vad hände här egentligen?

JÄVLA MATCH.
Fy fan.

Vi spelade väl BRA tyckte jag? Men nej. Nej nej nej. Tydligen inte. För om man släpper motståndarna (som jag kan kalla för lite av varje just nu men av respekt till framför allt Gustav, min enda GAIS:are, så låter jag bli) så långt bak som till sin målvakt och målvakten ifråga är KASS, så går det såhär.

Men Sååå dåligt???!?!?! Ett-fem. Seriöst. Buhä.

Jag gick efter andra halvlek, ihop med en kompis. Då stod det ett-fyra. På en halvtimme. Dystert. Ledsamt. Sorgset. Pinsamt.

Skräpiga målvakten får onda ögat av mig och så hoppas jag att vår egen ordinare har sitt arbetstillstånd fixat till nästa gång så att vi slipper inlånet från IFK. Vilket skämt.

Sådär, nu har jag pratat av mig =)

Lite vila och sen kommer ett par kompisar hit på middag, gott. Dom ska kattvakta när vi är på Gotland, så ikväll blir det nyckelöverlämning!

Kramkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback