2009-04-20 Hemmafru?

Jag tycker ju att jag är ganska bra på att laga mat men man kan väl inte lyckas varje dag =) Har fått brandvarnaren att pipa pga. oset från ugnen (vi har ingen fläkt, får jag väl tillägga där kanske) och falaflarna jag trodde riktigt mycket på blev Sörja - bränd sörja. Grattis! Däremot fixade jag en okej aioli och potatisen var god trots brandpipandet! Jag hade för mig att aioli skulle va jättegott, dock? Handhavandefel det med, kanske? =) Nåja, nåja. Med tanke på mina planer på hemmafruande kom det här ju som ett litet bakslag, grattis Thomas, haha!! :)

Laddar mentalt för matchen IFK-ÖIS ikväll, ska dra om en halvtimme! Veronica o jag ska sitta infiltrerade bland dom blåvita och heja på vårt tappra lag! Har en bra känsla i magen till skillnad från dom tidigare matcherna, idag tror jag på det här..!!

En finfin låt är det dags för! Min förra kollega/åkare Bosse skickade till mig för några månader sen och den är ju riktigt fin. Ted är en artist jag kanske borde lyssna mer på?



Tjipp hej!
Kramkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback