2009-04-24 !!!!!!!!!!!!!!

Foto i sommar =)

GALET ROLIGT HÄFTIGT UNDERBART GRYMT BRA SPÄNNANDE STORT

allt på en gång!

Shit ändå, jag kom in! =) 14 platser. Inte den blekaste om hur många sökanden. Men skit detsamma. Jag kom in i alla fall :D

Gjorde segerdansen ihop med Thomas när vi kom hem - jag gick ifrån fredagsspårvagnstrött till sprudlande stort leendes på en nanosekund! :D

Det var liksom lite som grädde på glassen (bra, alltså) också, efter en riktigt bra fredag. Förmiddagen i skolan var med bra folk och helt ok föreläsning. Sen lyxlunch (alltså restaurang och inte matlåda) med ett glas rött ihop med Veronica. Några timmars plugg och formulering av intervjuguider till uppsatsen. En öl i solen och nästa intervjuguide på det. Falafel i - solen - med Thomas och sen hem. En väldigt, väldigt skön dag som bara helt enkelt fick sitt klimax när jag öppnade brevet i lätt nervositet (stryk "lätt!"!) :D Man kan säga att vi firade två saker ikväll med ost o kex, dels fotot då - men också att vi firar tre månader idag. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥  riktigt bra =)

nu självdör jag snart av trötthet. sömn och sen styrelsekurs imorgon (sovmorgon - nästa vecka?).

puss!

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself

KUL!!!!

Grattis till fotokursen och till TRE MÅNADER!!!!

Kram Madde

Postat av: elli

Grattis!!! Så kul att du kom in. Gläds med dig, grattis till 3 månader av KÄRLEK! Njut av varanndra!

Stor KRAM

2009-04-25 @ 21:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback