2009-04-30 Valborg!

Hoppas ni har en bra Valborg allihop =)

Idag blev det en Riktigt bra sovmorgon med storfrukost/lunch, i min värld kallad "frunch". Sen insåg jag hur otroligt skön vår balkong är! Verkligen stekte där ute (well, halva kroppen ute och halva inne i vardagsrummet, större är det inte!!) i bikini - helt underbart!! Såg precis på bilder från min kusin uppe i Malmberget - de har kvar snö. Huvvaligen.

Min karl har snudd på ryggskott, det är i alla fall en rejäl låsning. Men, snäll som jag är säger jag att han är väldigt fin och het för att gå och se ut som en 87-åring ;)

Igår kväll hjälpte Daniel mig att köra hit resten av grejerna från rummet där. Trodde att jag hade lite grejer kvar. Seriöst: vi fyllde en hel Merca (taxin han körde igår). Hur f-n gick det till? Har inte ens orkat ta upp det i lägenheten, utan har tryckt in nästan allting nere i förrådet. Sjukt hur mycket grejer jag har samlat på mig på drygt ett år!! Måste sortera ut och slänga/ge bort grejer, för om jag inte har saknat det på tre månader är det ju inte prio i mitt liv att använda dom grejerna heller...

Sovmorgonen till trots blir det en tidig kväll - imorgon blir det plugg.

Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Pia Vejdeland

Hej

Vet inte hur jag skall få kontakt med dig men försöker här, även om det offentligt. Kan du vara snäll och ta kontakt med mig ?? Tror du förstår och om du inte vill, förstår jag. Lämna bara ett besked i så fall

Vh

Pia Vejdeland

2009-05-01 @ 23:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback