2009-08-05 Vecka 13.

Hallå i lådan!

Sovit och vaknat utvilad, hur ofta händer det? Alltför sällan. Så det är desto mer lyxigt när det händer! Thomas snusar ännu och jag bloggar å dricker multivitamin i lugnan ro.

Dagens siffror:

Dagens vikt: 82,4 kg
Förändring: - 0,9 kg
Totalt sen start: - 4,3kg

Oj! jag förstår mig inte på min kropp och min viktkurva. Kan tappa ett kg på en dag och gå upp lika mycket nästa. Förstår ju att det handlar om vätskenivåer och hur mycket kolhydrater jag petat i mig (det binder vätska) o såna saker, bland annat. Men så många hekton på så få timmar är nästan lite underligt!

Glad är jag i alla fall för nedgången. Det var dags igen. Mitt delmål att nå nu är 80 kg, alltså ca 2,5 kg bort, på fem veckor (till "min" vecka 18 som infaller andra veckan i september). Och när jag har kommit ner dit så ska jag köpa nya träningskläder, för då har jag gjort mig förtjänt av det =)

T och jag var på ett baspass igår, det var riktigt skönt att komma igång igen!! Fick nästan leta efter Friskis-kortet, så länge sen var det..

Idag skiner solen! Åh! Å  vi behöver tvätta å städa. Nedrans! Får göra ett snabbryck!! =)

kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback