2009-12-06 Kub-dyk!

Hepp!

Ikväll har jag varit på middag hos en i dykklubben ihop med resten av styrelsen. Roligt som bara den faktiskt :) Sköna människor och god mat, god dryck och så vidare.

Hur kunde jag ha lagt mitt löfte om att lösa kuben på 30 meters djupt så långt bak i minnet????

Förra året när vi var i Chalmersbastun kom vi fram till att det vore rätt läckert - och även väldigt nördigt men det liksom ingår litegrann - om jag gjorde ett dyk till trettio meter och löste kuben där, samtidigt som någon filmar det.

Jag är på. Jag hade bara glömt av det.

Nästa helg blir det kanske ett dyk (utan kub, visserligen, men ändå, första dyket på femton månader). Det vore roligt.

Kram å go natt! Sängen lockar! :)

Kommentarer
Postat av: Mona Nilsson

Kul att du är i plurret igen Tove!

Håll utkik efter ngn vacker snäcka åt mig!

Jag hör av mig.

Kram och hälsa!

Mona

2009-12-06 @ 09:21:35
Postat av: Mona Nilsson

Glömde!

Du vet väl om, att det finns en trevlig halvmara i Gbg, Göteborgsvarvet? Det är anmälda inte mindre än 58 100 personer till nästa gång! Jag har inte sprungit det själv,( ha ha, KAN ju inte ens springa ) men har hört oerhört mkt positiv om det.

Kanske ngt för dig Tove?

Kram, Mona

2009-12-06 @ 10:52:40
Postat av: Maribella

Fill me in...

KUB DYK????



Kram

Postat av: Tove

Jadå Mona jag känner till Gbgs-varvet! Fast att springa har jag ännu inte lärt mig så jag avvaktar med det projektet :D

2009-12-07 @ 09:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback