2009-12-11 40-42

Go afton!

Har haft en bra vecka och tror på en bra helg också, men är nåt så galet trött! Alltså är det sängen som är nästa hållplats i världen och det behövs, för imorgon så blir det faktiskt DYKNING som jag nämnde tidigare i veckan.

Tog upp torrdräkten ur källarn nu nyss och testade hur den satt - mera rymlig än senast! (puh..!!) Känslan att få på och av mig halstätningen var faktiskt precis som jag mindes det. Tycker man kan jämföra det med hur jag tror det kändes när man föddes, att trycka ut huvudet ur den där latextätningen...

Lämnar ämnet så ni slipper få bilder på näthinnan, men ni fattar grejen. Är redan ikväll inne på min tanke om att bli en våtdräktsdykare istället för torrdräkts-, men men - vi får se hur det känns imorgon!


I övrigt är jag VÄLDIGT nöjd med att jag igår kunde köpa ett par tröjor i storlek 40-42 och att storleken 44-46 satt som stryk :)

UNDERBART.

Nä, nu får det vara nog. Go natt :)

Kommentarer
Postat av: Maribella

Hoppas du fixat kuben!

Postat av: filippa

Brrr vad kallt att dyka!!!!!

2009-12-12 @ 18:15:51
URL: http://samboblogga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback