2009-12-14 År 2010.



Jaha ja! Trettio kilo plus låter... tungt. Skulle bli förvånad men man ska väl aldrig säga aldrig! ;)


Idag har vi varit (Veronica och jag) på Via Nova - stället där vi var när vi skrev B-uppsatsen.
En väldigt fin fika blev det, där vi redovisade vårt arbete och de fick ställa frågor. Roligt! Vi fick
mycket feedback och genomgående komplimanger, finfint såhär över ett halvår efter inlämning :)


Så har jag också fått erbjudande om praktikplats inför våren, på en familjehem där man har
"ensamplacering av barn 0-12 år, familjer med barn samt blivande mammor" bland annat.
Tror det kan vara intressant och jag hade tackat ja om platsen varit Göteborg men icke
- den är i Vänersborg, som tar drygt en timme med tåget från Gbg Central.

Alltså för långt för att orka med, så långt jag slipper... Tre timmar pendling en arbetsdag
(dörr till dörr) är lite väl långt. Hoppas på att få nåt bra i Gbg eller i alla fall mera nära!


Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy f-n...+ 30 kg!! Vilket kul test!! Var hittade du det?

Och tack för kommentaren, jag hoppas oxå att det löser sig!



Kram Maribella

2009-12-14 @ 15:59:34
Postat av: Bloggaren Herself

Ha, ha, STACKARE!!!!

Vilken spådom 30 kg,inte illa!

Men kanske om du blir med barn så KANSKE...

Jag har haft 4 kompisar som gick upp 30 kg vid graviditet. Jag gick ju upp 24 kg. Så OMÖJLIG är inte spådomen. ;)

Då är ju viktuppgången "för en god sak"

KRAMIS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback