2009-01-14 Ett år.

Goddagens o grattis till mig för ett år i Gbg, redan!
Å grattis även till Peter, Thomas o Johnny som fyller år idag, alla tre!

Precis ett år sen tåget kom in på perrongen mot eftermiddagen o jag hängde med fotbolls-Jesper tills att Daniel kunde hämta mig på stationen, åka hem till lägenheten och premiärkäka mat ihop. Det har gått så fort! Helt sjukt. Ett väldigt bra år, men det har jag ju redan tjatat om inför nyår så det kan man ju hitta i tidigare skrifter om man så vill.

Dagen till ära är det ju tenta. Helt underbart.      .          .            .           ;)
Ska bli så skönt att ha den gjord och förhoppningsvis hamna på rätt sida strecket. Håll dom tummar ni har att avvara mellan 14.30 och 19.30 ;)

Var på julgransplundring hos Anna o Christer igår, hur mysigt som helst! Roligt att träffa dom o lite annat folk jag inte träffat sen en bit före jul (folk som jag för övrigt inte hade lärt känna om jag inte flyttat till Gbg - topp! Ta åt er!). Granen stod visserligen orörd när vi åkte sent igår kväll hehe, men vi måste ju drastiskt ha ätit ur godisförrådet, kan jag säga. Jag är ännu i sockerkoma i skrivande stund... Passar ju utmärkt med tenta för då får man fylla på med mer socker. . . . ;)

Fick testa Annas spikmatta när det bara var några få av oss kvar. När man inser att själva "spikarna" är RIKTIGT långa, då börjar man ju tvivla å ifrågasätta sitt eget omdömde.



Hm! Kan säga att det gjorde hyfsat ont ett tag när man lägger sig och "vilar" på dom där piggarna. Fy h--e. Resultatet:



Än rödare var det längre ner på ryggen. Ganska läcker känsla att bli varm i hela ryggen av att bara ha legat stilla på dom där piggarna, i kanske 5 minuter? Får testa igen, helt klart.

Ska sminka på mig ett ansikte o kanske ha lite (men bara lite o sån där positiv) ångest över tentan, innan jag går å träffar A-L vid spåret. Vi ska käka lyxlunch ihop (läs: ej matlåda) före skrivningen.

Puss å kram.

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself..

Ett år REDAN???

Känns ganska overkligt och otroligt att det redan gått ett år sen du flyttade.

Grattis på 1-årsdagen och till ett år närmare MÅLET! Kramis Madde

Postat av: Terese

GRATTIS!! Jag kan inte fatta det, det har såååå fort!!

Puss

2009-01-14 @ 22:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback