2009-07-01 Vecka 8.

Redan juli! Galet vad tiden går! =) Snart fyller jag år! Ser redan fram emot det =)

Vecka åtta och idag ser det ut som följer:

Dagens vikt: 83,8 kg
Förändring: -0,4 kg
Totalt sen start: -2,9 kg

Nästan tre kilon, hörrni! Jag är glad för dom, för det känns som att det går upp och ner och hit å dit. Lurigt med motivationen vissa veckor. Jag vill ner under 83 inom kort för att känna som jag gjorde första veckorna - dvs.: veta att jag kan om jag gör vad jag mår bäst av.

Nu lunch. Tvättstuga till klockan fyra och sen en kvällsdate med Filippo! =)

Kramkram.

Kommentarer
Postat av: sissi

hej på dig...varmt o skönt är det...kul att det blir en tur till gotland....själv kämpar vi med vattenkoppor här......säger bara det var inte så lindrigt som när du hade det...dom har överallt och det kliar...inatt sov vi nada typ...men nu har vi iallafall tavegyl......vikten...kämpa på tre kilo är tre kilo......så mkt gott nu man kan smaska på........ha det så gott....kram

Postat av: filippa

Du är bäst!

2009-07-01 @ 22:49:30
URL: http://samboblogga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback