2009-07-06 Css!

Jag är ganska nöjd faktiskt!

=)

Thomas har lärt mig mer om att programmera hemsidor! Har lite av grunderna i minnet från högstadiet när vi lärde oss html-koder. Det var en bra början ikväll, innan vi gick på CSS. Annorlunda och läckert faktiskt, att lära sig lite till, lite till... Tanken är att jag ska göra min egen hemsida, för att lägga upp fotografier. Pretentiöst? Well. Jag ser det som ett sätt att ha något att jobba emot, försöka utvecklas. Klart lättare vore det om jag hade en digital systemkamera men det får bli ett projekt för framtiden! Oooh får man säga så när man läser analogt foto? ja det får man :D

Dessutom kan jag hälsa eventuella CDK-läsare att min hemsida är som en övning i att göra en grymt bra CDK-site sen!! Bra va!

Kramkalas.

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself

SKITBRA!!!!

Skicka hem honom till mig när ni kommer hit, så kan han lära mig också ;)

Kram

Postat av: Elli

Egen trädgård e livskvalite! Min flädersaft blev färdig för tappning i lördas, rabarberna växer som ogräs. Några pajer har det blivit! Egen sallad äts var dag och Agnes odlade sockerärtor plockas från växthuset. Det bästa av allt e att mödarsniglarna har haft för varmt o tort för att trivas. Men jag trivs med livet!

Önskar er allt det bästa, stor kram /e

2009-07-07 @ 09:35:34
Postat av: Sten

CSS, sånt pjosk! När jag var ung så drevs internet med ånga och vi hackade html med huggmejsel på runstenarna! Det var en tid när default-webbsidor hade grå bakgrund! De du!



Vi ses!



2009-07-07 @ 23:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback