2009-07-09 Kamerakruka.



Bilderna kommer härifrån
Ja så kan man ju också göra!!

Idag har jag fotograferat en av modellerna till fotoprojektet. Åkte till Varberg i morse och träffade där Mona och hennes man Sten, fotade i ungefär en timme och åkte tillbaka till Gbg för att framkalla tre rullar i labbet. Jag är så nöjd med dagen! Väldigt trevliga människor, vänliga. Tror bilderna blev bra med och jag är tacksam för att Mona ville ta sig tid att låta mig fotografera henne. Hon har tagit ett silver och ett guld i VM i Bodybuilding och kommer nästa modell, Camilla. Hon placerar sig på prispallar åt höger och vänster! (www.camillaohman.se) Tackar ödmjukast för att dom båda vill fotograferas av mig :D

Trött som bara rackarn!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Elli

Blir så nyfiken på dina bilder! Lägg gärna in några valda på bloggen.

Varberg=hemma! Stannar i lidk. hela sommaren,(jobb)förutom en tur till syrran i dalarna nästa vecka.

Rumänien i aug med fam.blir vår semester.

Kram /E

2009-07-10 @ 09:45:39
Postat av: Sten

Är det så där du skall göra med Christers kamera? :-o

2009-07-10 @ 21:00:30
Postat av: filippa

Vad spännande! Och imorn blire fest, jag är taggad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback