2009-07-15 Hipp hurra!/Vecka 10.

Hej hej!

TACK för alla grattisönskningar och kramar!! Verkligen! Fint av er =)

Imorse fick jag frukost på sängen av Thomas (och Melker). Väldigt mysigt och sådär som det ska vara när man fyller år. Mysigt! Sen somnade jag om i massor av timmar. Ledig helt enkelt. Fantastiskt skönt.

Har avnjutit balkongens första röda smultron och ätit en mini-pannkakstårta till födelsedagsmellanmål, med hjortonsylt!

   

Ska strax åka och möta upp Thomas i stan. Vi ska äta indiskt och sen gå på bio. Det här är en bra dag. =)

och för att det är vecka 10:

Dagens vikt: 82,7 kg
Förändring: -1 hg
Totalt sen start: -4,0 kg FYRA!! :D

Skönt! Jag är glad! Och förundrad. Haha!

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself

GRATTIS på födelsedagen, denny har skickat sms oxå hoppas jag :)

Och GRATTIS till -4kg!!!

KRAM Madde

Postat av: Terese

Grattis i dubbelbemärkelse då!! 26år och -4kg

Puss puss puss

2009-07-15 @ 23:35:50
Postat av: sara snix

grattis i efterskott :D 15onde e bästa dagen att fylla år på. helt klart!

2009-07-16 @ 10:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback