2009-07-29 Vecka 11+12.

God morgon!
Ska snart iväg men ville skriva ett kort inlägg först.

Vecka 11 var ingen idé att väga, inte samma våg i Vibble som hemma här i Göteborg. Idag ser det ut såhär:

Dagens vikt: 83,2 kg
Förändring: +0,5 kg
Totalt sen start: - 3,5kg

Semestertider är luriga!

På tal om semester - vi skulle boka sista minuten och tänkte att det kanske skulle landa på 3000 eftersom vi hade Riktigt bra med is i magen o kollade i måndags, tisdags o igår, för avresa imorgon fredag. 4500-6000 kronor för en ospeciferad resa, per person. :/

Så vi hoppar det. Jag var jättebesviken och började nästan gråta (!), för jag ville verkligen iväg och dyka o sola, bada. Men inte för 6000 kr per person och en vecka dit vi inte har bestämt nästan nåt. Då avvaktar jag hellre med såna arrangemang.

Därför blir det en spontan båt-buss-tåg-resa till Danmark med start imorgon! Nu när det sjunkit in ser jag minst lika mycket fram emot det faktiskt! :D

Puss!

Kommentarer
Postat av: W som i velig

Åh det är lurigt med sista minuten resor!!! Förstår din besvikelse, men man får göra det bästa av det hela och se det roliga med Danmark. Och det är ju faktiskt en utlandsresa =)



Duktigt med vikten!!! KRAM!

Postat av: filippa

Jaaa ses! Vi har ny expansion till carcassone!!!!! Så om ni tar med er draken och prinsessan kommer det bli aaaaskul. Ska snacka med g om en tid, jag jobbar hela veckan massor massor. Puss

2009-08-03 @ 14:37:00
URL: http://samboblogga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback