2009-06-08 Trött.

Jag ska sluta att ta sovmorgon (sa jag och fick det att låta som att det händer varje dag??!)! Blir bara inte piggare av det! Känner mig ungefär som vädret utanför; lite blåsigt, lite grått, lite sol i horisonten, ganska ljust ändå. Men inte direkt gassande solsken.

Hur som helst har jag lunchat och fikat med min storebror idag! Han fick jobb i Gbg och kommer hit på torsdag kväll igen, vilket råkar va när mina föräldrar e på plats också. Dom kommer med flyttlass ifrån ön, så jag får hit fler av mina grejer. Lite möbler och en massa köksgrejer, fotoalbum o böcker! Vart det ska få plats blir ju ett kommande problem.

Har tränat en del på gymmet den här veckan, både ensam och med Thomas. Ska faktiskt dit nu strax, men för ett gymintro den här gången. Intro känns lite skumt med tanke på att jag både hittar till och kan använda mycket av det som finns där, men nåt nytt lär man sig alltid och jag vill få vissa saker förklarat för mig! Se att jag gör rätt å så. Fast, det känns så om man ska gå på träningsvärken jag har från i lördags, hehe. Gött.

Off I go.

kramkram.

Kommentarer
Postat av: satu

Det blir en vältränad brud som ses i höst!!! Kram!

Postat av: Terese

Är också på väg för att träna lite styrka!! Intro är aldrig försent, funderar med på det :)

Hörs senare.

Puss

2009-06-09 @ 08:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback