2009-06-09 Hm.

Kan inte bestämma mig för hur jag ska ha det idag! Men snart blir det en dusch och iväg, köpa extrakuddar o eventuellt täcken. Gästmadrass får mina föräldrar nog plocka med sig hemifrån, om jag inte hittar nåt som verkar bra idag. Ska bli skönt att få lite gästgrejer, så att eventuella besökare till den här lilla familjen slipper sova på soffan med soffkuddar och filtar i påslakan o så.

Gymintron igår var BRA. Instruktören var en sån där människa med en massa energi och med fokus på vad mina mål är, dessutom var hon duktig på att se vad som behövde jobbas med o på vilket sätt. Det var jätteskönt å roligt att det mesta var bra som det var, hon tipsade om teknik på några grejer, finjusteringar mest.

Hon satte ihop ett program - hur enkelt som helst, vips var det klart. Jag har försökt fixa ett program själv men det har varit lite lurigare =) Det som jag ska jobba på att bli starkare i framför allt är bröstmusklerna. Armhävningar är den enda övningen jag alltid fuskar på när jag är på pass - oops! Har inte nån större styrka där så hon tipsade om hur jag ska tänka där. Gladast är jag för att jag känner mig stark i benen och att jag har gjort rätt. Alltså - ibland kan man lyfta tungt o tycka att det känns bra - fram tills att nån som KAN bättre ser en när man utför övningen och säger "om du gör rätt ska du se att det blir tyngre". Den kommentaren har jag fått å det är lite lagom givande när man tycker att det bränner redan ;) Men igår fick jag kvitto på att jag klarar 70 kg i benpress och att jag gör dom bra. Yay!

Jag vill ha SOL och svettas på balkongen!!!

Kram.

Kommentarer
Postat av: satu

Det är så skönt när passen går bra! Jag peppar på, på avstånd =)



Har ni nåt bra datum när ni kan & vill komma hit?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback