2009-06-15 Kursstart.

Ny vecka, ny kurs. Analogt foto femton poäng med start idag! Ganska skönt att ha något att göra konkret idag, efter att dom åkte igår. Dessutom kommer Filippa och Gustav hit ikväll och jag ser fram emot det om möjligt mer än vad jag brukar, dom är mina närmaste i den här stan.

Fotokursen: varför får jag känslan av att det måste vara lite flummigt för att man tycker om fotografi eller konst? Ett par timmars intro och jag kan inte säga att jag e klokare nu än före =) Ger sig nog under veckan. Just nu ska jag ärligt säga att sommarlov hade varit SKÖNT och att jag nog får ladda upp engagemanget lite extra.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Sten

Språket, det handlar om språket! Som så mycket annat akademiskt är tricket att lära sig de rätta orden. Konst är något väldigt relativt lärde jag mig när jag träffade min svågers kompis. Han har bland annat byggt en knorr på en kraftledning:

http://www.konst.org/swe/konst/offentlig/laddad/laddad.html

Så i jämförelse med vad Mikael gör så är väl foto ganska traditionellt. :-)



Lycka till med kursen!

2009-06-16 @ 06:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback