2009-06-24 Vecka 7.

Afton afton!

Idag känns vecko-vägningen inte som prio att skriva om men för kontinuiteten så kommer det här:

Dagens vikt: 84,2 kg
Förändring: +0,3 kg
Totalt sen start: -2,5 kg

Hade "trott" (hoppats) att jag skulle gå ner mer men jag får ta mig i kragen om jag ska uppnå de resultat jag vill ha och förtjänar att ge mig själv. Försöker peppa mig själv, har varit svårt sista veckorna. Motivation!!!!!!!!!!!

IDAG HAR JAG KOPIERAT FRAM MIN FÖRSTA FÄRGKOPIA I LABBET!
SÅ COOLT :D

Ååh vad jag insåg att jag har saknat att stå i mörkrum. Vi började klockan ett och när nån frågade om vi "fick gå hem nu" var klockan plötsligt fyra och slut för dagen. Eva, en tjej i klassen, och jag stannade en halvtimme till. Hur ofta gör man det i skolan annars? =) Imorgon bitti e det dags igen!

Fick en bloggkommentar om filmens vara eller inte vara - att det digitala tar över. Lär bli så, tror jag, med tiden. Dom som växer upp idag är vana att se pixlar och att titta på bilder i digitala format, inte som "foton" i 'min' bemärkelse, med korn. Så, ja. Frågan är nog bara hur fort det går. Kanske finns det kvar som konstform längre? Det tror jag. Gamla-gamla sätt att producera konst/vardagskunskaper kan ju tillämpas idag också, om än inte i lika stor utsträckning. Intressant fråga dock.

Go natt!


Kommentarer
Postat av: sissi

Hej....vad roligt att du har så trevligt på fotokursen........godis....men de där med vikten..visst är det svårt nu oxå på sommaren.....man vill njuta av både det ena o andra........men samtidigt finns det så mkt härliga grönsaker...o jordgubbar och annat gott.......har oxå jobbigt nu med motivationen.....men jag kämpar på......heja heja............kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback