2009-05-05 Andra.

 

Det här blir andra inlägget för dagen. Väntar HUNGRIG på att Thomas ska ringa, vi ska mötas upp och handla tillsammans när han jobbat klart. Det blir falafel i pitabröd som jag har bakat, doftar galet gott och jag vill äta dom NU!


3eb37d97e20402a7d7aa1bc28573d94d.png

 

 

Det blev en promenad i eftermiddags, tillsammans med min systemkamera som jag har dammat av. Köpte en bra film häromdagen och längtar efter att få lämna in rullen när jag tagit slut på 36 bilder. Ovant att använda en kamera där man inte kan se resultatet direkt - vet inte hur många gånger jag har försökt se bilden på kamerans bakstycke och bara sett svart plast..!! =) Digitalt har helt klart sin poäng, billigare och smidigt på många sätt. Men jag gillar att vänta på bilden, att få se den växa fram i mörkrummet. Blir en bra sommar det här..!

Yay nu pep det till i telefonen, I'm off!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback