2009-05-15 Igen!

Det blir ett andra inlägg för dagen, så blir det ibland.

Hade fått en kommentar av min sköna dyk-filosof-Anne i Frankrike idag, och ett mail! som jag ännu inte svarat på, men det ska jag göra Anne, helt säkert =)

Iaf, så undrade hon om jag inte kunde skriva vad som hade varit min höjdpunkt med dagen när jag bloggar. Roligt att du frågar, för jag frågade Thomas det i... går eller förrgår kväll, när vi skulle sova. Brukar inte göra det, men det har nog med det där positiva att göra. Att försöka se det man gör som är bra, fokusera på det. Viktigt och inte alltid helt enkelt, har jag kommit på mig själv med!

Dagens bästa då, vad blir det?? =)

Det får bli känslan. Att få ligga kvar i sängen och sova vidare i morse, när T gick till jobbet. Att ha pratat med min bästa Tessan, ett skönt samtal. Att ha börjat på b-uppsatsen, skrivit en massa. Att få en kommentar och komplimang om min blogg, det var roligt!

Nu är jag galet hungrig och jag hoppas han kommer hem Snaaart.

kram =)

Kommentarer
Postat av: Terese

Det va bland annat det bäst med min dag igår också :) Väldigt skönt samtal och du hjälpte mig massa, tack!!

Puss

2009-05-16 @ 09:09:44
Postat av: Annepanne

Heja Tove! Du är min favvo! Många kramar från lilla mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback